Moja lista życzeń

wtorek, 26 sierpnia 2014

No to czas zacząć coś pisać!

Hej!

Skoro "Pierwszy raz" mamy już za sobą, to czas, żeby pisać jakby nigdy nic. ;-)
Już nie długo kupię lalkę pullip batgirl. Zamawiam ją z dwoma koleżankami. Jedna z nich zamawia Dal Milch, a druga Dal Coco. Pullip batgirl bardzo mi się spodobała, ponieważ:
a) Ma urocze oczka
b) Fajny kostium
c) Słodki makijaż...
Ale najbardziej uwiodły mnie te ognisto czerwone loki! Są śliczne, niebywałe, urocze, cool, wyczesane... jednym słowem WYMIATAJĄ!!! Chociaż sądzę, że i tak nie znajdę odpowiedniego określenia, które je opisze. Zresztą sami zobaczcie...





















Dodam też kilka zdjęć także bliskiej mi pullip catwoman! Także jest śliczna i urocza, ale rozumiecie, te loki (siła wyższa ;-) ). Niestety większość zdjęć jest w zmienionych włosach. Ale takie zdjęcia także są ładne. Oryginał ma krótkie czarne włosy. Czyli to pierwsze zdjęcie. ;-)

Uu... Fajowe... ;-)
 "Proszę o uśmiech!" (pstryk)
 A la Królowa Hawajów
 Motocyklistka
Buntowniczka
 " Ratujmy ten świat!"












P.S. Sorry za kiepskie zdjęcia i za to, że mogłam je komuś "podkraść". W następnym poście pokażę swoje własnoręcznie robione. ;-)

                                                                         Dal Milch
                                                                         Dal Coco

2 komentarze:

  1. Nie mogę Ada te twoje teksty :D hahaha ! a tak poza tym to jeszcze nie wiem jaką lalkę zamawiam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie urocza jest z tymi lokami :)

    OdpowiedzUsuń