Moja lista życzeń

niedziela, 31 sierpnia 2014

Ostatnia wycieczka Wakacyjna

Hejka!
Tak jak obiecałam foty, które teraz wam pokarzę zrobiłam sama. Dotyczą one mojej ostatnie wycieczki przed rokiem szkolnym- do Kazimierza Dolnego. Ale najpierw tottalna rozruba z przed kilku tygodni.
Ktoś zniszczył idealne stogi siana! Nie żeby były one moje, albo kogoś kogo znam, ale musiałam o tym napisać, bo to to tottalna rozruba.Bardzo mnie to wścieka jak ktoś niszczy cudzą pracę. Z resztą sami zobaczcie...

























A teraz fotki przed wyjazdem do Kazimierza. Taka historyjka ;-)
                                                 Cloddin i Spectra: Jedziemy na wycieczkę!
                                                   Dziewczynki: A my jedziemy z wami!
                                                          Cloddin i Spectra: O nie!!!
Oczywiście żadna z tej całej piątki nie pojechała na wycieczkę;-) A teraz fotki:






























































Pa, pa...



4 komentarze:

  1. Zabiję cię!!!! Jak mogłaś wstawić moje zdjęcie!!!??? :C z ttyymmm pryszczem aa nie nawidzę cię ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak w ogóle kiedy zamawiamy lalki??

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dozbieram kasę! Aa... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli kiedy? Ada! Ja już chcę moją lalkę! :#

    OdpowiedzUsuń