Moja lista życzeń

czwartek, 4 września 2014

Sorka za nieobecność...

Hej!

Tak jak brzmi tytuł posta "Sorka za nieobecność". Niestety ta nieobecność nie była tymczasowa. Ponieważ zaczął się nowy rok szkolny mam mniej czasu na bloga. Będę mogła pisać do was tylko w weekendy, a czasami jak mi nie wyjdzie to i rzadziej. Ale skoro tak piszę to pewnie myślicie sobie: To dlaczego dziś do nas piszesz, skoro możesz tylko w weekendy? A więc objaśniam w tej chwili: miałam szczęście, że dorwałam się do komputera w bibliotece. Ale ponieważ miałam tylko na chwilę skorzystać, bo mama na mnie czeka na dole to objaśnię wam tylko jedną rzecz: gdzie się dostałam i do której klasy chodzę. Uczę się w klasie Ia w gimnazjum w Końskowoli. Ale nie mam na stronie szkoły jeszcze swoich zdjęć i osiągnięć, więc na razie mnie tam nie znajdziecie. I uprzedzam kolejne pytanie: Tak ten post to tylko wyjaśniające" bla, bla, bla". Nie ma zdjęć więc jest wyjątkowo krótki.
Muszę już kończyć, bo mama się niecierpliwi. Pozdrawiam!!! XOXOXOXO...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz