Moja lista życzeń

piątek, 19 września 2014

Sweet Focie Zumi u Caroline+ Bonusik lalkowy

Hej!
Uwielbiam słodkie laleczki (dlatego kupuję pullip batgirl). Właśnie dlatego zainteresowałam się laleczkami Blythe z serii LPS. Ale o tym za chwilę, najpierw pokarzę wam sweet focie Zumi.
Zumi: Hejka kochani! To ja!

Zumi: Pokarzę wam mój śliczny domek, który zrobiła dla mnie Caroline.
Zumi:To moje łóżeczko.

Zumi:To nasza szafeczka, bo wiecie, mieszkam tu razem z Cleo. ;-)

Zumi:To jej łóżeczko i obrazki na ścianie.
Zumi:Uu... Jakie ładne lusterko...
Zumi: I to był nasz domek! Piękny jest i to nie tylko mile zdanie.
Zumi:Trochę czarnej magii...


 Zumi:No i czas się przebrać do spania... HEJ!!! XU
                                                                      Zumi: Podusia...
                                               Zumi: Jak to miło leżeć sobie w łóżeczku...
                                                           Zumi:Podusia mówi: Pa, pa!
                                                                  Zumi:Dobra noc...
A teraz muszę wam powiedzieć, że już nie długo są moje urodziny. Będę wreszcie miała 13lat. Cały czas myślałam nad tym co chciała bym dostać w prezencie od rodziców i już wiem! Lalkę Blythe. Wybrałam już model, to :

Zestaw Littlest Pet Shop BUTIK lalka LPS BLYTHE.

Jest po prostu śliczna i ma w komplecie aż 4 ubranka.

 




                                                          



 




 



 
To jest takie sweet!!!
NO TO PA, PA... Trzymajcie się ciepło. Na serio, ja się przeziębiłam.
XOXOXOXO...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz