Moja lista życzeń

niedziela, 7 września 2014

Współczucie to podstawa

Hej!

Ostatnio dowiedziałam się, że kilku miesięczne dziecko (z Puław) ma raka mózgu. To straszne! Teraz zbierają korki na leczenie za granicą, bo tu już nie ma szans. Spora liczba osób płacze z powodu, np. rodzice skonfiskowali mi laptopa; nie wolno mi iść na szkolną dyskotekę; nie mam nowej komórki; itp. Ale nie którzy płaczą z takich powodów: nie mam rodziców; jestem głodna, nie jadłam od 3 dni; itp.
Więc otwórzcie oczy i zauważcie ludzkie problemy, nie typu komórka lecz takie prawdziwe. Pomyślcie o tym słuchając piosenki Indili pt. "SOS".
Dzięki za uwagę, zostawcie komentarz ze swoimi przemyśleniami. XOXOXO...

1 komentarz:

  1. Hejka, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award ^ω^
    Proszę, przyjrzyj się szczegółomKLIK

    OdpowiedzUsuń