Moja lista życzeń

sobota, 4 października 2014

A może jednak Ally...

Hej!
Okazało się, że strona na której chciałyśmy kupić lalki to tzw. "szmelc", czyli kasę wezmą, a jak im się będzie chciało to produkt też dadzą. Ponieważ mowa tu o dużych pieniądzach nie zamierzamy ryzykować i kupujemy na http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/product_info.php?cPath=21_88&products_id=1138, czyli na Pullip Style. Jest tam catwoman i inne ładne lalki, ale znalazłam tam coś cudnego: Pullip Ally. Jest po prostu doskonała. Te śliczne oczka, włoski, twarzyczka, ciuszki... Jest piękna! Z resztą, co odda to lepiej niż fotki z netu? ;-)



Jest cudna, prawda? Tak wiem ślinka wam cieknie na taką słodycz. Według mnie nie jest też, aż tak droga. 280zł za taką śliczność plus przesyłka to dość tanio, prawda? Resztę napiszę wam w następnym poście, bo teraz muszę nauczyć się "Układu okresowego pierwiastków chemicznych", no nie wszystkich, ale 34 to też sporo(sprawdźcie co to jest w necie). To ja wracam do nauki, a wy wyszukajcie ją na Pullip Style i pamiętajcie, jest moja! Bła cha, cha, cha... Kaszlu, kaszl... Kłaczek ;-)
Obejrzyjcie jej fotki!




Pa, pa... XOXOXOXO...


5 komentarzy:

  1. Ally <3 przepiękna ;3
    Ja polecam ci kupować na flte, tam jest bardzo tanio, tania przesyłka a na pullip style przesłka kosztuje ok. 200 ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pullip style kosztuje wysyłka 140 zł a nawet mniej a poza tym na flte przesyłka może nie dojść a pieniądze zabiorą.

      Usuń