Moja lista życzeń

niedziela, 5 października 2014

Alice...

Hejka!
Dziś postanowiłam napisać posta o... Alice. Modelu, który ukazuje się jako Pullip i jako Dal. Dziś nie miałam czasu, aby się zastanowić nad postem, ale jakoś to chyba będzie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Sądzę, że podobnie jak ja lubicie coś oglądać przy dźwiękach muzyki, więc tradycyjnie jakaś fajna nuta.
 
Sorka jeżeli komuś podkradłam zdjęcia.
 




Sorka jeszcze raz za słabego posta, ale nie miałam ani czasu, ani pomysłu. Ale za to mam zapowiedź następnego. Mam nadzieję, że ktoś to jeszcze czyta, bo inaczej moja zabawa była bez sensu.
Zapowiedź:
Już nie długo napiszę posta który udzieli wam szczegółów mojej loterii. W której główną nagrodą jest................... Szczegóły już wkrótce, ale nie martwcie się to "gra warta świeczki".
Pa, pa... XOXOXO...

2 komentarze:

  1. Mam Classical Alice :D Jak chciałabyś ją trochę pooglądać zapraszam do mnie : marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki zajżę, bo bardzo podoba mi się ten model XD

    OdpowiedzUsuń