Moja lista życzeń

czwartek, 30 października 2014

Nie wiem co robić!


Hej!
Mam tak mało czasu, że od razu przejdę do rzeczy. Miała być Ally, ale wczoraj moja koleżanka zakochała mnie w innych pięknych modelach. Mam nadzieję, że wy czytelnicy pomożecie mi w decyzji.
Ally- cena 265.54
Jaldet- cena 305.34
Dodajmy jeszcze przesyłkę- ok.40zł
Do Jaldet musiałabym jeszcze dozbierać, a le na Ally mi wystarczy. Ally może i jest sańsza, ale Jaldet ma więcej dodatków, dłuższe włosy. Ale Jaldet ma zbyt... nieprzyjemny makijaż. Ale za to Ally... Głowa mi pęka od tych myśli! Przez to nie mogę się na niczym skupić. Pokażę wan kilka fotek z neta i już spadam do nauki.
Z góry przepraszam, jeżeli komuś podkradnę fotki. Uznajcie to za komplement i podziw dla waszych fotek. ;-)
  Pomocy!    
      Pomocy!

 Pomocy!
Pomocy!











Pomocy!
To jak biały i czarny!
A tak z innej beczki: Robicie Cuztomization? Ja jeszcze nie próbowałam, ale oglądałam jak inni to robią. Proszę, zobaczcie ich dzieła i jak to robią.
Ona jest super! Looknijcie ją na YouTube: Yunie of Channel Pullip .
Narka! ;-)

4 komentarze:

  1. Jeśli makijaż Jadlet Ci się nie podoba, nie kupuj jej! Włosy u większości pullipów są słabej jakości i i tak prędzej czy później będziesz pewnie je zmieniać. Mnie osobiście Ally podoba się bardziej i gdybym miała wybrać, kupiłam właśnie ją. Ostateczną decyzję zostawiam jednak Tobie. Pozdrawiam, Rutinoscorbin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wybrała Ally, chociaż jeśli miałabym więcej kasy to kupiłabym Jaldet i po prostu bym zrobiła nowe brwi, bo sam makijaż moim zdaniem jest bardzo ładny.
    A jeśli chodzi o włosy to wydaje mi się wgl., że Ally ma lepszej jakości ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń