Moja lista życzeń

środa, 1 października 2014

Nowa Lalka



Hejka!
Sorka za nieobecność, mam zbyt dużo nauki i bardzo napięty grafik, np dziś: Lekcje do 13:15, dodatkowy angielski (godz, lekcyjna), taniec nowoczesny(dwie godz. lekcyjne- półtorej godziny). Ale o d następnego tygodnia zamiast angielskiego będzie czirliding (tak, jestem czirliderką!!!).
Ale jak tytuł tego posta oznajmia, jest nowa lalka: catwoman.
Jest śliczna, ma śliczną ciemną cerę, zajefajniasty kostiumik, który jest śliczny, śliczne włoski, śliczne oczka, czy wspominałam już, że jest śliczna? ;-) I (co najważniejsze) jest tańsza od batgirl. Niestety batgirl podrożała, teraz (razem z przesyłką) kosztuje ok. 408zł. Ale catwoman też jest śliczna (sorka, może inne określenie to będzie... piękna, powabna, fantastyczna, itp., itd.) i mniej kosztuje. Nazwę ją Mellody. To słodkie i powabne imię, będzie do niej pasować.
A teraz kilka fotek mojej lali:







Jest śliczna, a teraz posłuchajcie piosenek, których cały czas słucham, Zapraszam!!!


 Słodka Kraina Lodu, ach...
I fragmęcik... ;-)
Pa, pa... XO XO XO ...

1 komentarz:

  1. Melody, to dość popularne imię dla lalki. Może wymyślisz jakieś inne, mało popularne? :)
    Pozdrawiam =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń