Moja lista życzeń

wtorek, 21 października 2014

Nowy sklep dla moich dziewczyn

Hejka!

Tak jak napisałam w tytule zrobiłam nowy sklep z ciuszkami dla moich kochanych lalek. Ale nie mam zbyt dużo czasu na rozpisywanie się o tym sklepie, bo "gimnazjum mnie goni", więc od razu przejdę do rzeczy. Czyli do fotek... ;-)






Nawet fajne mi te fotki wyszły, co nie? ;-) Mam nadzieję, że mi wybaczycie, że piszę bloga tak "w kratkę". Ale gimnazjum jest trudniejsze niż podstawówka, a teraz muszę się też bardziej przykładać.

Dziś postanowiłam także zrobić konkurs z nagrodami dla moich czytelników. W komentarzach wpiszcie swoje imiona, a ja zapiszę je na karteczkach i wylosowanym osobom(2) zadam pytanie dotyczące lalek i mojego bloga. Nagrodami są... i nic więcej wam nie powiem. Do komentarzy proszę dodawać swój numer telefonu lub adres e-mail. Na zgłoszenia czekam do 1 listopada, a telefonów możecie się spodziewać 3 listopada, ogłoszenia konkursu podam na blogu do 10 listopada.
Życzę miłej zabawy i do następnego wpisu! ;-)

2 komentarze: