Moja lista życzeń

piątek, 24 października 2014

Sesja mojej ukochanej Clawdeen

Hejka!

Dziś zamierzam pokazać wam już dość stare fotki mojej Clawdeen. Jest urocza i taka, taka... delikatna(zazwyczaj). Na tej sesji (według mnie) wyszła jak prawdziwa Afrodyta, albo i piękniejsza bogini... W każdym razie wyszła na nich ja bogini i wo gule pięknie. Więc nie przedłużając daję fotki:
Sorka jeszcze jedna wcinka: Posłuchajcie piosenki Applause i dajcie moim zdjęciom "Applause".
A teraz już fotki: XD

                                                                 Jej nowa korona...



                                     Zrobiona przez moją przyjaciółkę z gumeczek Loom


 Jak to zauważyliście( lub nie XD) pomalowałam jej paznokietki na srebrno i złoto. Z jedną ze stup nie za bardzo mi wyszło... XD

 Czytajcie mnie, a jak już czytacie to dodajcie się do obserwatorów. XD
Pa, pa... ;-)

6 komentarzy:

  1. Żeby było jasne po raz pierwszy widziałam teledysk do tej piosenki. Nie wiedziałam, że jest tak... erotyczny. Więc nie oglądajcie teledysku, skupcie się na zdjęciach i na nutach piosenki. Jeszcze raz sorka. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ^.^ U mnie (tablet) teledysk się nie wyświetla, więc z tym nie mam problemu. Mam pytanie: czym robisz zdjęcia? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Foty pstrykam komórką. Dzięki, że zajrzałaś. Tu oprócz mnie (i tego natręciucha pod tobą) prawie nikt nie zagląda. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ^^

      Ps. Jeśli będziesz kiedyś miała czas, to zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga :)

      Usuń
    2. jak dam radę, to bardzo chętnie

      Usuń