Moja lista życzeń

poniedziałek, 20 października 2014

Sesja zdjęciowa

Tak jak ostatnio obiecałam, sesja zdjęciowa Clawdeen i Deuca. Ale jeszcze się nie przywitałam: Hej! ;-)
Dziś pokażę wam sesję zdjęciową Clawdeen i Deuca. Według mnie jest to śliczna para i w Monster High mogli by być razem. Nie wykluczam tego, że nie mógłby chodzić i z Cleo. Ale nie z obiema na raz! ;-) Po prostu i ta i ta para jest śliczna, ale przejdźmy do setna sprawy i oczywiście do zdjęć, które świetnie ogląda się przy fajnej muzie. Ja postanowiłam, że tym razem postawię na : "Czterdzieści słów".











                                                Koniec!

Na zakończenie pokażę wam jeszcze jak ostatnio sobie pograłam w gry dla dzieci na www.Gry.pl.
Prawdziwe fryzury:
Clawdeen Wolf
 Pou
 Anna z Krainy Ludu
 Barbie
 A tak podobnież wyglądały paznokcie Elsy...
 Zanim się za nie zabrałam
Elsa
 Bella
 I na koniec Arielka
No to narka, opadła ci koparka? ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz