Moja lista życzeń

czwartek, 2 października 2014

W końcu niewiem- czyli niezdecydowanie

Hejka! ;-(
W końcu nie wiem kogo wolę! Czy ona, czy ona. Obie są śliczne, ale tylko jedną kocham i tylko jedną mogę kupić. A o kim mowa? O moim niezdecydowaniu, po między catwoman, a Francoise Arnoul.Powód jest taki, że bardzo mi się podoba catwoman, ale dla niej nie znajdę obitsu, bo ma zbyt ciemną skórę. Ale nie wiem, czy obitsu jest mi konieczne potrzebne, chodź moja koleżanka sądzi, że jest mi ono potrzebne, a raczej może się przydać. Ale nie dość, że Francoise Arnoul nie zbyt mi się podoba, to jeszcze jest ok.40 zł droższa. Chociaż może jednak przyda mi się obitsu. Nie wiem!
POMOCY!!! ;-(
Zdjęcia może wam ułatwią zadanie i mi też. Pomyślcie o tym i posłuchajcie dobrej nuty: Katy Perry "Dark Horse"




I tej Katy Perry, lobie jej słuchać ;-)

2 komentarze:

  1. obie laleczki mają potencjał, każda na swój sposób. Prawda jest taka, że dopiero po "udomowieniu" wydobywa się z nich to prawdziwe piękno. Ja ostatnio zakochałam się w ciemnych karnacjach, dlatego dla mnie wybór byłby prosty - Catwoman. Ale z tym obitsu może być rzeczywiście problem.Strasznie mi się podoba makijaż oczu u niej :) Poszperaj może w internecie, poszukaj informacji na temat obitsu i wtedy zdecyduj, to bedzie w końcu lalka dla Ciebie. Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale jednak wybrałam Ally. Ale i tak dziękuję z całego serca za komentarz. Chociaż i tak skłaniałam się do Catwoman. I jeszcze raz dziękuję za komentarz, miło, że ktoś to jednak zagląda.

    OdpowiedzUsuń