Moja lista życzeń

środa, 15 października 2014

Wycieczka na Targi Zdrowej Żywności w Lublinie

Hej!
Sorka, że trochę mnie nie było, ale szkoła to nie przelewki. Na razie mam dobre stopnie i chce je zachować. Ale dalej czas mnie goni, więc od razu przechodzę do setna tej sprawy.
W ostatnią sobotę byłam razem z moją koleżanką i jej młodszą siostrą na Targach Zdrowej Żywności. Porobiłyśmy sobie masę zdjęć + na koniec dodam kilka fotek fajnych produktów(oczywiście lalkowych). ;-)
No to zaczynajmy!
"Pod ostrzem kata "














Focie z ruin Kościoła, chociaż my udajemy, że to ruiny zamku.











                                                                   Dopaść ją!!!






                                                                     Co za mina!
                                                             Pałac, czy tam jakiś zamek

                                                        A któż to na murku siedzi tam?




                                         A tam ktoś stoi i ktoś siedzi? Kto to tam siedzi?
                                                                Chyba już zeskakuje...



                                                                     A tu ja i Jagoda







                                                                     Zombie! Aaa...
                                                    Ktoś tu sobie radzi, a ktoś inny nie...

                                                                A teraz na Egipcjan
                                                       Mi na początku nie wyszło... ;-)

                                                     A na tym zdjęciu ja i żona "Krzyka"
                                                             Zdjęcia samych ruin







                                                 Na następnym poście dodam produkty w postaci lalek, bo wredny mały gnojek w postaci mojego brata odgania mnie od kompa.
To czas na pożegnanie: Pa, pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz