Moja lista życzeń

czwartek, 13 listopada 2014

Sorka za spóźnienie- czyli wyjaśnienie ostatnich 6 dni

Hej!
Na wyjaśnienia nie mam zbyt dużo czasu (jak zwykle), ale na nowe przeprosi-nowe foty to już mam. ;-)
Postanowiłam zająć się moimi innymi lalkami niż MH. Zaczęłam od Ariel, ale nie mam czasu pokazać wam jej fot, bo jest ich spooooro, ale mam czas na inną. Niestety nie foty lelek nie będą w kolejności jak je robiłam, ale nie czepiajcie się drobiazgów (nie zachowujcie się jak ja ;-) ).





Taki z niej śpioszek, można powiedzieć, że jest w piżamie.;-)
Plus bonus: Nowa fryzura mojej głowy do stylizacji.
Wygląda Bosko!










Następnym razem pokażę wam fotki mojej Arielki. Chociaż zdradzę wam jedną ważną rzecz: teraz nazywa się Maddeline Jons, pseudonim artystyczny- Cleo.

2 komentarze:

  1. Dzięki. Wiem, że lalka trochę słabo wyszła, sale co zrobić? Może epsze zdjęcia?... ;-) Dzięki, że tu zajrzałaś.

    OdpowiedzUsuń