Moja lista życzeń

piątek, 21 listopada 2014

W ciemnościach przy płomieniu świecy

Hej!
Wiem, że coraz bardziej zaniedbuję tego bloga jako blogerka, ale nie odwracajcie się ode mnie. Po prostu nie mam zbyt wiele czasu na pisanie bloga. Wiem co sobie pomyślicie: "To dlaczego, go nie skasujesz i po co w ogóle go zakładałaś, skoro jesteś taka nieodpowiedzialna!". Przepraszam! To nie tak. Sama nie wiem po co go założyłam, ale od dawna o nim marzyłam, więc, chodź mam chwilowe trudy dziękuję tym, którzy postanowili je razem ze mną przetrwać.
A teraz powróćmy do tematu głównego tego posta:
Zacznę od fot, które moim skromnym (wcale nie skromnym ;-) ) zdanie wyszły naprawdę nie źle.


















Nie wiem czy uwierzycie, ale zdjęcia robiłam przy zapalonym świetle. WYSZŁY BOSKO!!! Nic na to nie poradzę: Kocham się chwalić! ;-)
Pa, pa kochani!
P.S. Jednak nie kupuję pullipa.

3 komentarze:

  1. Zdjęcia mają fajny klimat ^.^ Oprócz tego fajnie wygląda także błysk rozchodzący się od świecy. Są bardzo fajne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakość taka sobie, ale zdjęcia mi się podobają i to bardzo! :D
    Fajny klimat. Co to ma być z tym rzuceniem się na Duce'a? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie miała wyglądać jak rzucanie się na Duce'a! To maiała być romantyczna scena kiedy jest jej zimno, a on otula ją swoim ramieniem i wtuleni w siebie zasypiają. Zepsułaś cały urok tej chwili!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń