Moja lista życzeń

piątek, 12 grudnia 2014

Sesja zdjęciowa Spectry za pomocą Webcam Toy

Hej!
Wiem, że długo się nie odzywałam, ale po prostu braknie mi na to czasu. Nie mogę też wiecznie wykręcać się szkołą, jest druga strona medalu- braknie mi pomysłów na posty. Nie wiem o czym mam pisać, jestem w pułapce. Szczerze mówiąc to nie mam zbytnio o czym pisać, piszę o lalkach, które posiadam, a nie są to lalki kolekcjonerskie typu np. Pullip. Ma tylko monsterki i... to nie są takie lalki kolekcjonerskie jakie posiadają prawdziwe blogerki. Nie myślcie, że się tylko nad sobą użalam, bo to prawda. Ale jeśli i tak pewnie macie to w nosie i ignorujecie to(nie obrażając tych, którzy to czytają) to przejdę od razu do zdjęć.













"Na niektórych zdjęciach znajduje się moja osoba i proszę o niewykorzystywanie tych zdjęć w obraźliwy sposób i bez mojej zgody."
Jeśli wy macie jakieś pomysły na dalsze posty, to piszcie je w komach i wysyłajcie do mnie:
e-mail: ada-owczarz@wp.pl
Dziękuję za wszystkie zgłoszenia i życzę miłego wieczoru.
P.S. Reklama mojego bloga, sądzę, że dobrze wygląda. ;-)
Buziaczki kochani!
                                                                                                                    Adrianna Owczarz "Adullka"

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem nie trzeba mieć lalek typu pullip, żeby być ,,prawdziwą" blogerką.
    Po prostu wystarczy chcieć i nie ukrywajmy, ale też trzeba poświęcić trochę czasu na blogowanie-co w ,,tych czasach" nie jest łatwe.
    Ja też mam tylko lalki monster high i co prawda, leci do mnie nowa panna innego pochodzenia o3o, ale do tej pory ,,żyłam" na lalkach Mattel'owych i myślę, że mój blog nie był, aż taki zły xD
    Po prostu wystarczy chcieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że masz racje. Dzięki za słowa otuch. A tak poza tym- Twój blog jest Świetny!

      Usuń
  2. Uważam, że blog nie ma być dla innych, on ma być dla Ciebie czymś przyjemnym i dającym radość! Można pisać interesująco o lalce za tysiąc i za 2 złote! Tematy mają być dla ciebie ciekawe a jeśli ktoś zobaczy, że wkładasz w to dużo zaangażowania i czasu - z pewnością powróci, aby "Cię" czytać! Poza tym, masz już 9 obserwatorów! Czy dla nich nie warto pisać?
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jesteś kochana, dzięki tobie chce mi się teraz pisać i zaraz dodam nowego posta! Dziękuję Tobie, moja droga! Masz racje, blog musi przede wszystkim sprawiać przyjemność MI!!! (Ale ze mnie narcyz!!! XD)

      Usuń