Moja lista życzeń

sobota, 10 stycznia 2015

Niespodzianka!

Przepraszam za tak długą nieobecność, ale na znak przeprosin mam dla was niespodziankę.



http://youtu.be/hNMYz7eAzx8
Nazywa się Mellody Watson. Ma 17 lat, tak w przeliczenie na lata Pullipów( tak sobie ustaliłam i już!). Jest kochana i cuu...downa! Jest ze mną od 18.12.2014 roku.





                                                            Czas ją wreszcie ubrać!


                                                                Szykujemy się spać


                             Oto i łóżeczko, trosze brzydkie, ale to co przygotowałam było za małe.


                                                            Ja:Proszę, oto i kołderka.
                                                                      M:Dziękuję!

                                                 Ja: Przepraszam! Zapomniałam o misiu.
                                                            M: Dziękuję! Słodziutki!

                                                                      M:Dobranoc!




                             A gdy spała przyjrzałam się z bliska jej makijażowi. Jest śliczny!



                                        Zdjęcia pudełka, gdy moje ręce się już nie trzęsły.




 Przepraszam, że ponad 2 miesiące nie dodawałam posta, ale nie miałam kiedy. Umówmy się, że na pewno będę dodawać posta raz na miesiąc, ale postaram się częściej. Przepraszam jeszcze raz, ale tak wam to wynagrodziłam.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Śliczna panna, radość jak widać ogromna :)))) tez się tak cieszyłam na pierwszego plastika :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu piękne! Jest taka cudowna! Czyli jak widać rozumiesz co czułam.

      Usuń
  3. Świetna! A ktoś miał nie kupować pullipa XD To Akemi, tak?

    OdpowiedzUsuń