Moja lista życzeń

piątek, 16 stycznia 2015

Pierwsze fotki w nowych ciuszkach

Hej!
Zrobiłam mojej Mellody selfie i mam nadzieje, że wam się spodoba.






M: Długo jeszcze ta sesja potrwa?
Ja: Cierpliwości, w nagrodę mam dla cb niespodziankę.
M:Gdzie?
M: Och! To plakat One Direction!~Kocham ich!
Ja: Właściwie to mój plakat... Ale niech ci będzie.
M: Dziękuje ci! Kocham cię! Ale bardziej od cb... Lousa!


M: Och! Całowałam się przed chwilą z Lousem!
Ja: Właściwie to tylko plakat... Ale niech ci będzie.


Grupowe focie z One Direction, tak jakby...

No cyba nie mam co dodać i com ująć... Ale na zakończenie pokarze wam piosenki Hatsune Miku, uwielbiam ją!!! Pokarze wam moje trzy ulubione.

To tyle na dziś, mam nadzieje, że zasługuję na tych moich 11 obserwatorów. Dziękuję, że jesteście ze mną.
Pa, Pa Kochani! xoxoxoxoxoxo...

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobrze, że sprzedający jej zmienił, bo sama bym sobie z tym nie poradzła.

      Usuń
  2. Śliczna :3
    Czy ona ma rączki od obitsu? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam was moi obserwatorzy i mam nadzieję, że wytrwacie ze mną do końca mojego bloga. Jako dodatek, chcę dodać, że w ramach zbliżających się ferii, będę zmuszona was powiadomić iż w całym drugim tygodniu nie dodam żadnych nowych postów, gdyż cały drugi tydzień spędzę na obozie narciarski.

    OdpowiedzUsuń