Moja lista życzeń

piątek, 6 lutego 2015

Pada śnieg, a tu nic!

Hej!

 M: Ada! Zobacz jak pada! Chodźmy na dwór!
Ja: Ale Mellody...
 M: No chodźmy! Proszę!
 M: Założę tylko coś ciepłego...
Ja: Ale Mellody. To ci nic...
 M: Pojeździmy na sankach i nauczysz mnie na nartach!
Ja: Ale...
 M: Będzie super! Mówię ci!
 M: Jestem gotowa!
 M: Komu w drogę, temu...
Ja: Mellody stuuuuuuu...j!!!
 M: Aaa..
 M: Ała! Dlaczegom mnie popchnęłaś?
Ja: Przepraszam, ale nie chciałaś mnie słuchać. A teraz nie wyjdziemy na dwór, bo muszę czytać "Krzyżaków". Zaraz! A gdzie jest Wiewiór?
 M: Och przepraszam Wiewiórku! Nie chciałam na ciebie mały upaść...
 M: No chodź tu...
 Ja: Po prostu pojedziemy razem na mój Obóz Narciarski. Będziesz tam ze mną, a w przerwach będziesz z nami oglądać filmy i trochę cię poduczę jazdy na nartach.
M: Słyszysz! Będziemy razem na Obozie Narciarskim! Ty, ja i Ada!
 Wiewiór: Super... Tylko, że ja nie lubię zimy, śniegu i... zimna!

Niestety u nas nie padało, więc posłużyłam się zdjęciem z neta, mam nadzieję, że wam to  nie przeszkadza.

Zapowiedź następnego posta:
Pa, Pa Kochani!

4 komentarze:

  1. Współczuję Krzyżaków, gdy musiałam ich przeczytać, ciagle walczyłam z chęcią rzucenia książką ościanę (po prostu wkurzała mnie Danusia). Bardzo ładna lalka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka, ani Danusia mnie nie wkurzają, ale to, że książka jest taka gruba. Dzięki, mi też Mellody się podoba. XD

      Usuń
  2. Fajna historyjka :D Mellody jest piekna :)
    Popracuj jeszcze troszke nad jakoscia zdjec i wszystko bedzie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zdjęcia robię komórką, ale zbieram i nie długo kupię aparat.

      Usuń