Moja lista życzeń

wtorek, 10 marca 2015

Dzień Kobiet

Hej!
Znowu się spóźniam, ale mam nadzieję, że historyjka i tak wam się (mam nadzieję) spodoba. Po przeczytaniu napiszcie opinię w komie.
Spectra i Draculaura siedziały w kafejce, aż nagle do pomieszczenia wpadła Clawdeen i Deyuc kłucący się.

 D: No o co ty się na mnie drzesz!
C: Jeśli nie wiesz to jesteś kompletnym idiotą!
 D: O co wysię znowu pokłuciliście?
 D: No właśnie nie wiem. Zapytała mnie jaki dziś dzień, a ja powiedziałem, że nie wiem.
 S: Dziś jest dzień kobiet!
 D: No tak! Zapomniałem!
 D: Naszykujcie wszystko, a ja po nią pójdę.
 C: Do kąt mnie prowadzisz?
D: Dowiesz się...
 D, S: Niespodzianka!



 C: Deyuce! Jesteś kochany, ale wystarczyło pamiętać, nie musiałeś robić imprezy.
 Dziewczyny wymienił znaczące sporzenia.
 Rozpoczyna się zabawa. Gra w żut piłką w kubek.

 W: Jej!
 Losujemy nagrodę...
 C: To kolczyk, szkoda, że nie do pary...


 D: Kochanie! Mam chyba to czego ci brakuje...



 A to ja i róża od taty.
 Moja praca z plastyki. Abstrakcyjna.
 Nasza drużyna chyrliderska.
 A to ja.
Pa, pa Kochani!

4 komentarze:

  1. Clawdeen ma sukienkę którą ja uszyłam:D
    Ślicznie jej w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. Ale pasek zwężał ją, bo Mellody ją przymierzała i rozciągnęła ją trochę.

      Usuń
  2. Ale świetne macie pompony :) dobrze mieć jakieś hobby poza lalkami :) Draka z serii kawiarenkowej? Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Lubię być chyrliderką, to na prawdę fajne. A żebyś ty widziała co my z tymik pomponami wyczyniamy! ;-)

      Usuń