Moja lista życzeń

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Na urodzinach

Hej!
Wczorajszy dzień spędziłam na urodzinach mojej młodszej siostrzyczki, kończyła 3 latka. Znalazłam jej lalkę i oczywiście musiałam poprawić jej fryzurę i nie mogłam się oprzeć: musiałam zrobić parę fotek.









Miałam szczęście! Zanim dojechaliśmy do domu cioci i wujka pojechaliśmy do galerii Plaza. Kiedy szliśmy po podziemnym parkingu potknęłam się na koturnie( jest niski) i gdy się schyliłam ujżałam coś. To była opaska, opaska dla lalki! Od razu rozpoznałam od jakiej! Niestety Mel ma trochę za dużą głowę i nie da rady jej nosić. Zgadniecie co to za model?

No! Gdzie moja kultura! Jak mogłam się nie podzielić tortem! No nic... Mam jego zdjęcie i powinno wam to zrekompensować... ;-)
Smacznego! ;-)
Dobra! Muszę już kończyć, ale posłuchajcie jeszcze fajnej piosenki, która chodź nie nawiązuje do tematu cały czas lata mi po głowie! Boom Clap!
Pa, Pa Kochani!

2 komentarze:

  1. hahaah bardzo fajne zdjęcia :D
    Czy ta opaska nie jest przypadkiem od Maddie Hatter z Ever After high?
    Och ty szczęściaro!
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak zgadłaś! Ale to prawda: miałam farta. Chodź na co dzień go nie mam...

      Usuń