Moja lista życzeń

niedziela, 12 kwietnia 2015

Spóźniony post Wielkanocny, mam nadzieję, że mi wybaczycie...

Hej!
Przepraszam za moje okropne zachowanie! Wiem, że nie powinnam się z tym wszystkim tak ciągle spóźniać, ale nawet godzina mojego urodzenia o tym świadczy, że jestem spóźnialska. Urodziłam się o godzinie 8:02- mama mówi, że spóźniłam się na pierwszą lekcję. ;-) Ale przejdźmy już do historyjki.
 Ja: Sporo babeczek do udekorowania...
 Ja: Ale już się z tym uwinęłam! Uf!
 M: Mm... Co to za pyszności?
 M: Chyba się poczęstuję...
 Ja: Ani mi się waż
M: Ej!
Ja: Mają pozostać nietykalne!
Wyszłam do pokoju pomuc mamie sprzątać, a babeczki zostawiłam na pastwę Mel... O ja głupia! :-O


 M: Ale o kremie nic nie mówiła...

 M: Mm... O tak... Pyszne...
Po 20 minutach...
 M: Oo...
Ja: Mel co się... Zjadłaś cały krem!?
M: Może...
Ja: To twoja kara! Nie będziesz mogła... Albo nie! Zjesz jeszcze 5 babeczek z kremem! Co ty na to łakomczuchu?
M: Nie dobrze mi...
 Tak się sończyła historia, ale pamiętajcie, Mellody zjadła tylko krem, a nie babeczki.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz strefa dla mnie i mojego szaleństwa:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...!
JUŻ 7 MAJA W KINACH PREMIERA AVENGER:CZAS ULTRONA! MUSZĘ TAM BYĆ! MUSZĘ NA TO PUJŚĆ! MUSZĘ! MUSZĘ! MUSZĘ!
Mam dla was zdjęcia z filmu i 3 zwiastuny. Mam nadzieję, że obejrzycie. Z okazji mojego szczęścia zorganizuję Candy. O nagrodach opowiem w następnym poście. A teraz fotki.






Pa, pa Kochani! XO!!!










2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń