Moja lista życzeń

środa, 1 kwietnia 2015

Wiosna, wiosna... Wiosna, Ach to ty!

Hej!
Ponieważ zaczęła się wiosna, muszę to świętować. Nie wstawiłam posta 21.04. Ponieważ: nie była wtedy wiosenna pogoda. Dziś też jej nie ma, ale ile można zwlekać. Więc ten wiosenny post pomoże mi skonstruować laptop. Zapraszam!





A ponieważ jest też Prima Aprilis to mam i coś na tą okazję:
 Jasiu przychodzi ze szkoły i mama pyta się go:
- Jasiu jak było w szkole?
- A dobrze
Pani mnie wyróżniła, powiedziała że cała klasa to debile a ja największy.

Tato kto to jest alkoholik? - Pyta Jasiu.
-Widzisz te cztery drzewa? Alkoholik widzi osiem.
-Ale tato tam są tylko dwa drzewa.

☺ 

 Trzej żonaci mężczyźni spotkali się w kościele.Jeden mówi:
-Wiecie co? gdy moja żona była w ciąży czytała książkę "Jaś i Małgosia" i mamy dwoje dzieci.
Mówi drugi:
-A gdy moja żona była w ciąży czytała "Trzech muszkieterów" i mamy troje dzieci.
Ostatni zerwał się do drzwi a jeden spytał:
-A gdzie Ty tak pędzisz?
-Lece do domu bo moja żona czyta "101 Dalmatyńczyków.

☺ 


Przyjeżdża babcia do Jasia i mówi:
-Wnusiu jakiś ty do mnie podobny
Rozpłakane dziecko biegnie do mamy i mówi
-mamusiu babcia mnie straszy!

☺ 


Wchodzi ładna blondynka do sklepu z materiałami i pyta sprzedawcę:
- Po ile ten materiał?
Zapatrzony sprzedawca odpowiada:
- 10 buziaków za metr.
- To poproszę 10 metrów.
Sprzedawca nie wierząc w swe szczęście odmierza materiał i podaje blondynce mówiąc:
- Należy się 100 buziaków.
- Jutro przyjdzie moja babcia i zapłaci - informuje go blondynka. 

☺ 




I jeszcze na koniec super filmiki z dubbingiem zwierząt. Jeśli ktoś chce niech znajdzie więcej, ale ja pokażę wam moje 4 ulubione.

Mam jeszcze tylko do was jedną sprawę: Jeśli ktoś w ogóle zagląda na tego bloga oprócz mnie to proszę o zostawianie komentarzy. Jeśli ktoś się dodał po to, żeby mi się zdawało, że mnie czyta, a tak na prawdę tu nie zagląda, to proszę o odejście od obserwowania mnie. Piszę nie tylko dla siebie, ale i dla moich obserwatorów i ludzi którzy mnie czytają, więc jeśli jesteście w obserwatorach dla wyglądu to proszę mi to napisać to będę miała was daleko i głęboko.
Dziękuję!
                                                                                                                                              Adullka ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz