Moja lista życzeń

poniedziałek, 18 maja 2015

Mam tę moc- Mel?

Hej!
Nie wie m czy jesteście na to gotowi, ale Mel postanowiła podszyć się (tak jak cały świat) pod Elsę z filmu "Kraina Lodu".
Ale Mel ma inną suknię, a "śnieg" który dla niej zrobiłam w rzeczywistości wyglądał lepiej. Ale zamiast tak zanudzać to może pokażę już fotki z tekstem.
 (Muzyka)
Na zboczach gór biały śnieg nocą lśni i nietknięty stopą trwa"
 "Królestwo samotnej duszy, a królową jestem ja"
 "Posępny wiatr na strunach burzy w sercu trwa"
 "Chodź opieram się"
 "To się na nic zda"
 "Niech nie wie nikt, nie zdradzaj nic"
 "Żadnych uczuć, od teraz tak masz żyć; Bez słów, bez snów, łzom nie dać się"
 "Lecz świat już wie!"
 "Mam tę moc, mam tę moc!"
 "Rozpalę to co się tli"
 "Mam tę moc, mam tę moc!"
 "Wyjdę i zatrzasnę drzwi! ; Wszystkim w brew, na ten gest mnie stać; co tam burzy gniew?"
"Od lat coś w objęcia chłodu mnie pcha!"

A teraz czas, abym wam szybko tylko coś powiedziała.
W ostatnią sobotę byłam na "Avengers: Czas Ultrona". Film wszystkim polecam, jest chyba nawet lepszy niż pierwsza część, aby jednak zrozumieć zachowanie i decyzje bohaterów trzeba ich znać nie tylko z filmu "Avengers". Film jest bardzo dobry, mogłam wczuć się w sceny i zapomnieć o prawdziwym świecie (chodź nie poszłam na 3D). Elementy humoru były świetne! Byłam z mamą i ona też (chodź się tym nie interesuje) śmiała się. Gorąco polecam!
Niestety nie zrobiłam fotek, bo i tak się trochę spuźniłyśmy, ale i tak zdążyłyśmy na reklamy... >-0
Pa, pa Kochani!

2 komentarze: