Moja lista życzeń

niedziela, 24 maja 2015

Przemeblowanie domku Mel

Hej!
Przemeblowanie, a raczej zmiana. Całkiem wszystko pozmieniałam, no... Może nie wszystko i nie całkiem, ale... Och! Z resztą nie ważne! "Ale to szczegół..."- tak mówią moje koleżanki z W-f 'u.
Teraz przechodzę do zdjęć...
 Cały domek
 Łóżeczko (na piętrze-m w środku się nie zmieściło). (Nie widać, ale w rogu jest mała książka- "Top Modelka". Polecam, świetna książka dla nastolatek i kobiet, które lubią młodzieżowe książki.)
 Kuchnia (po lewej) i łazienka (po prawej). Ja jej gotuję, kompie się w umywalce... No nie mam na razie miejsca choćby na prysznic!
 Szafa (zajmuje pół domku!)
Lampeczka (dokładniej świeczka) do nocnego czytania. Nie widać, ale tam w rogu jest jeszcze zapachowa świeczka (jakby kogoś to ciekawiło- zapach lawendy).

Trochę mało zdjęć... Ale... To szczegół! ;-)
Pa, Pa Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz