Moja lista życzeń

środa, 22 lipca 2015

Czas dla Clawdeen

Witajka moi czytelnicy! ;-) XDD

Ten post tak jak następne będzie kontynuacją serii " Czas Monster High". Bardzo dziękuję za oddanie 2 pierwszych głosów. Ale proszę nie oddawać głosów na Mellody. Bo ona jest spoo...ro większa od Deuca. Dzięki za pierwszy głos na Venus. A ci którzy jeszcze nie oddali głosów zachęcam. Głosowanie trwa jeszcze ok. 2- 3 tygodnie. Podam wam jeszcze link do strony na oddawanie głosów: Głosowanko: Kto dla Deuca? .

A teraz nie przedłużając pokaże foty, które zrobiłam już jakiś czas temu lalce Caroline Black (link do jej blogaska Clawdeen z zestawu z Kawiarenką. Według mnie mają taki fajny klimacik i proszę później nie pisać w komentarzach, że mam zrytą banię... ;-)

Muzyczka dla klimatu (noie oglądajcie teledysku, ja też go nie oglądałam ...):













 Chciałam wam jeszcze przypomnieć, że już za miesiąc mija moja 1 rocznica roku na blogu.

Dzięki za przeczytanie posta!

Pozdrówki!

Pa, Pa! ;-) XDD XOXOXO!!! XDD ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz