Moja lista życzeń

poniedziałek, 20 lipca 2015

Kto dla Deuca?

Hejka!
Przepraszam, że od ponad tygodnia nie dodawałam posta, ale tamten ostatni był dość duży i dla mnie ważny, więc chciałam, aby każdy go obejrzał.

Ostatnio nie za dużo było o moich lalkach Monster High. Więc od tego posta zaczynam: "Czas Monster High".

Ten post ma na celu, abyście wy wyrazili swoją opinię. Z którą z lalek powinien spotykać się Deuce. Wybierzecie wy: czytelnicy. Ponieważ to dość ważna decyzja możecie głosować w oddzielnej stronie, którą usunę po całym fakcie. Ten post będzie tam cały czas widoczny. A gdy za 2 tygodnie (lub 3) zakończę głosowanie ta strona zostanie usunięta. Kiedy zakończę "Czas Monster High" tao ta strona przepadnie.

A skoro formalności są już za mną to czas przedstawić kandydatki.

 Ta róża symbolizuje miłość, oddanie i serce Deuca. Pod koniec wręczy ją wybrance serca. ;-*
 Czy to będzie słodka Draculaura?
 Lekko nawiedzona, i delikatna ciałem lecz silna duchem Spectra...
 Drapieżna dziewczyna z pazurem, czyli Clawdeen?
Czy kapryśna i butna, lecz potrzebująca troskliwego wspomagającego ramienia Venus?

Kogo wybieże Deuce, a raczej wy? Piszcie w komach!

Głosujcie!

Pa, Pa! ;-) XDD ;-* XOO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz