Moja lista życzeń

wtorek, 14 lipca 2015

Mały urlopik

Witam was serdeczniuchno! ;-)

(Jejku! Coraz lepsze wymyślam te teksty na powitanko... ;-)

W czwartek plan, w piątek realizacje, a ponieważ dziś byli goście to także sprzątanie w domu. Ale o czym mowa? O moim 2 dniowym pobycie w górach. Ale jakże bym mogła o was zapomnieć. Musiałam którąś z panienek wziąć. Ale którą? Postanowiłam, że wezmę Venus- z nią mam najsłabsze kontakty.

Więc ok. godziny 18 wyruszaliśmy. Zwiedziliśmy kilka ładnych miejsc, a z niektórych mam dla was zdjęcia.

Nie przedłużając: Zapraszam!


Pożegnalna impreza
 Zaraz wyruszamy
 W samochodzie
 Widoki
 Pozdro z Sandomierza
 Widoki
 O poranku- trochę niewyraźnie...


 Muzeum Zabawek- duu...żo lalek




























 Zdjęcia w planerku, w końcu potwór roślinny...



 Ja: Ach! To ślimak! Fu!
Venus: Przestań! Jest śliczny... Zrób mu zdjęcie!
Ja: No dobra...




 Skamieniałe Miasto












 Kilka zaplątanych zdjątek...



Narka Kochani! Wspaniałych Wakacji! ;-)

P.S. Post miał być dodany wczoraj, ale coś mi się z netem popsuło. Z góry przepraszam za opóźnienie.

6 komentarzy:

  1. C'nie, że ta Venus świetnie wygląda w warkoczyku? *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak bardzo podobała, ale gumeczka pękła, a później nie chciało mi się go zaplatać. ;-)

      Usuń
  2. Zazdroszczę wizyty w muzeum zabawek ^^ Venus też się pewnie świetnie bawiłą ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! W muzeum był fantastycznie! Byłam już w 3 muzeach zabawek. Każde jest inne. Serdecznie polecam! ;-)

      Usuń