Moja lista życzeń

czwartek, 9 lipca 2015

Nowa Lokatorka

Witam wszystkich na moim blogasku!

Fajne powitanko, co nie? ;-)

Dzisiaj kupiłam nową lalkę Monster High z serii: "We are Monster High!" .
To Venus McFlytrap! Nie mogłam jej nigdzie znaleźć, aż nagle Caroline poinformowała mnie, że znajduje się w tylko 3 sztukach w Kauflandzie. Więc następnego dna (dzisiaj) wyruszyłam tam razem z mamą i ją nabyłam. Po przyjeździe do domu od razu (przed chwilą) zrobiłam jej kilka fotek.

Kiedy robiłam te zdjęcia słuchałam piosenki (przypadkiem...) "We are Monster High". Więc teraz wy oglądając je słuchajcie tej piosenki.









 Venus: Pomożesz mi?
 Venus: Dzięki, a teraz zabierz ten sznurek...
 Venus: Ała! Coś ciągnie mnie z tyłu za głowę!
Venus: Już lepiej, a może zrobiłabyś także coś z moimi ślicznymi botkami?!
 Venus: Tak! Nareszcie wolna!
 Venus: Żegnaj wstrętne pudło!
Ja: Przepraszam... Czy mogę zrobić ci kilka zdjęć?
Venus: No... W sumie, czemu nie?






 Znalazłam jej nawet miejsce w hierarkii moich potworków: jest kelnerką w restauracji Draculaury.
Mam nadzieję, że ten post wam się podobał i już wiem jaki charakter przypasuję Venus. Możecie strzelać w komentarzach. ;-)

Tak się cieszę! Mam bardzo dobrą wiadomość: Moja wena twórcza wróciła! Mam już kilka pomysłów na następne posty. Możecie się ich spodziewać coraz częściej.

Narka Kochani! ;-*

4 komentarze:

  1. Cudowna! Gratki
    Oj, coś czuję że Venus będzie buntowniczką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się Kochana! Strzał w 10! ;-)

      Usuń
  2. Gratuluję nowej perełki w kolekcji ! Długo się nie mogłam przekonać do tych potwornych lalek, ale oglądając je na wielu blogach w tak różnym wydaniu, chyba się z nimi oswoiłam na tyle, że 2 sztuki powiększyły moją gromadkę. I niesamowicie mi się podobają, zwłaszcza te ich szkieletowate, ale niesamowicie zgrabne ciałko i paluszki :) Takiego koloru ciałka to jeszcze nie mam, wygląda całkiem fajnie w połączeniu z tak barwną fryzurką. No i ma fantastyczne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem te buty też są całkiem ładne. Jest jedną z lalek która widniała na mojej prywatnej liście życzeń. Długo jej szukałam, aż (nareszcie) znalazłam. Cieszę się, że tobie także się spodobała i przekonałaś się do lalek MH.
      Pozdrawiam i zapraszam do czytania mnie.

      Usuń