Moja lista życzeń

środa, 29 lipca 2015

Nowe ciuszki na miarę potowa + BONUS

Witajka kochanieńcy czytelnicy!

Na wstępie chciałam was przeprosić za moją nieobecność i na odkupienie moich grzeszków mam dla was *bonusik* , ale to na końcu posta. A teraz od razu przejdę do zdjęć, aby was nie zniechęcić na wstępie, ale po tych fotkach to już zacznie się gadanina...

Jeszcze tylko dodam muzyczkę jak na pokazie mody. ;-)















Mam jeszcze do was małe pytanko zanim przejdę do bonusa: Czy powinnam przerwać "Czas Monster High" (od teraz będę pisać skrótem: "CMH") i dać zdjęcia z mojej wyprawy do Magicznych Ogrodów? Odpowiedzi piszcie w komentarzach.

A moim bonusem jest króciutki wyjazd do Warszawy do cioci i wujka i 2 młodszych braci. Myślałam o zabraniu Mellody, ale ci bracia... Więc wzięłam Clawdeen. Przed chwilą dopiero wyjawiłam wujkowi, że ją "przemyciłam", bo pytałam czy będę mogła zrobić piękne zdjęcia z ich balkonu nocą (możecie się ich jutro spodziewać). Ponieważ jestem w Warszawie mój blog nabierze przyśpieszenia i być może codziennie będę dodawała nowy post.

A teraz zdjęcia z przygotowań Clawdeen do wyjazdu na ok. 5 dni (wracam w niedzielę i na waszym miejscu nie liczyłabym na posta w ten dzień ;-).

 Zanim to tak wyglądało miałyśmy kłopot z walizką...

 Ja: Usiądź na niej to może łatwiej ją zamkniemy!
 Nawet związana gumką recepturką (nie wiem czemu się ona tak nazywa) nie chciała się zamknąć do końca!
 W końcu wykorzystałam do tego celu wstążeczkę.
 Jednak nawet wtedy nie zamknęła się ona do końca... Ale dałam sobie spokój, bo bardzo się spieszyłam.
W tle za Clawdeen widać książkę MH i mniej widoczne moje słuchawki.

Jutro dołączą do nas moja mama i Antek (mój młodszy brat).

Przypominam o głosowaniu:głosuj .

Tabela głosów:
Clawdeen: 0
Spectra: 0
Draculaura: 1
Venus: 2

Narka! ;-) XDD XOXO

1 komentarz:

  1. Przepraszam za jakość zdjęć Clawdeen. Śpieszyłam się... ;-(

    OdpowiedzUsuń