Moja lista życzeń

poniedziałek, 6 lipca 2015

Sesja zdjęciowa na kwitnącym winogronie

Witam was serdecznie na moim blogasku! ;-)

Zauważyłam, że nie ma ani jednego komentarza pod ostatnim postem, ale w końcu przekonałam się, że niektórzy czytelnicy są jak gwiazdy- nawet, gdy ich nie widzisz, wiesz iż tam są. ;-)

Zdjęcia są... No nie powiem, że stare, ale... Nie pierwszej świeżości XD

Dobra to ja przejdę od razu do zdjęć i od razu mówię, że jak tak patrzę po blogach to wszyscy wstawiają coś wielki m upale. A ja ponieważ zawsze jestem odmieńcem tego nie zrobię- taka moja natura... ;-)
B U N T ! ! ! XDD






Wiem, że to 3 zdjęcie jest trochę przerażające, ale tak jakoś wyszło. Wygląda trochę jak z horroru...

Narka kochani, ale przed opuszczeniem posłuchajcie jeszcze tego, jeśli muza z ostatniego posta wam się podobała.

;-) XD XO ;-*

4 komentarze:

  1. Ja czytam, czytam .. tylko jestem zbyt leniwa aby coś napisać :D Zdjęcia super, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic leniuszku, ale najważniejsze, że czytasz. ;-)

      Usuń