Moja lista życzeń

wtorek, 11 sierpnia 2015

Historyjka u Caroline w Kafejce

Witanko i Siemanko! ;-)

Mam nadzieję, że nie denerwują was te ciągłe dziwne powitania, bo mi się one bardzo spodobały. ;-)

Zanim przejdę do dzisiejszego posta muszę dać 2 Ogłoszenia Parafialne:
1. Biorę udział.
2. Postanowiłam lekko przedłużyć *głosowanko* . Ponieważ być może zakupię nową lalkę, która może dojść do konkursu. Więc konkurs pociągnę do końca Wakacji, a równo z datą (01.09.2015r.) ogłoszę wyniki i strona zniknie!

Obstawiajcie, która lalka to będzie, a podpowiedzi macie już 2:
1. To lalka Monster High.
2. Znajduje się na liście życzeń .

Ogłaszam tylko, że Caroline NIE MOŻE obstawiać. Pamiętaj Caroline! Bo ty pewnie się domyślasz!

A teraz przechodzimy do posta.

 Clawdeen: Jak to nie możesz przyjść i mnie zastąpić?!
 Clawdeen: I co ja teraz zrobię...
 Draculaura: Hejka upiorki!
 Frankie i Cleo: Siemka Draca!
 Draculaura: Czy coś się stało Clawdeen? Wyglądasz na zdenerwowaną...
 Clawdeen: Clawd miał mnie zastąpić, ale nie da rady przyjść, a ja za chwilę mam ważne spotkanie.
 Draculaura: Mogę cię zastąpić.
 Clawdeen: Poradzisz sobie?
 Draculaura: Na luzie! Przecież mam własną kawiarenkę.
 Clawdeen: Dziękuję kochania!
 Clawdeen: Masz fartuszek. Na pewno sobie poradzisz?
 Draculaura: Spokojnie, miłego spotkania!
 Clawdeen: Co? A tak, tak... Dzięki!
 Draculaura: No! To co dziewczyny! Coś zamawiacie?
 Cleo: Tak! Ja poproszę delikatną latte z różowym pyłkiem i nutką karmelu.
 Draculaura: Yy... Ok! Robi się!

 Cleo i Frankie: Draculaura UWAŻAJ!!!
 Draculaura: Aa...!
                                                             O nie! Laptop!!!

                                                           Co za katastrofa!
  Cleo i Frankie: Draculaura!
 Deuce: Hej dziewczyny... Draculaura! O_o
 Draculaura: Ała... Pomóż mi wstać...

 Cleo: Przepraszamy cię! Mogłyśmy ci pomóc, zamiast od razu wysyłać cb po jakieś niewiarygodnie wymyślne kawy.
Frankie: Yy... Przepraszam bardzo, ale jakie my? TY!
Cleo: Cicho bądź Franke! Teraz nie ma czasu na szukanie winnego. Grunt to to, że teraz pomożemy ci wszystko uprzątnąć przed przyjściem Clawdeen.
 Frankie: Na razie jej jeszcze nie widzę...
 Cleo: Laptop teraz wygląda tak jak wcześniej. Do puki nikt nic nie ruszy będzie ok.
 Wszystko ładnie sprzątnięte... ;-)
 Franie: Uwaga, Clawdeen się zbliża!
 Clawdeen: Hejka!
 Wszyscy: Cześć Clawdeen!
Clawdeen: Działo się coś ciekawego podczas mojej nieobecności?
Wszyscy: Nie...
Clawdeen: Coś wam nie wierzę... Zobaczę na monitoringu co się tu działo.
                                              O NIE!!!
 Clawdeen: Ej! Co się dzieje! Latop nie chce się odpalić!
 Cleo: Nie wiem co się dzieje...
 Frankie: Widocznie jak zwykle musiałaś coś zepsuć.

Mam nadzieję, że historyjka wam się podobała.

Teraz wami jeszcze na koniec puszczę piosenkę z nowego filmu Monster High "Boo York, Boo York". Specjalnie dla cb Caroline! ;-)

Narka! Do następnego razu! ;-) XDD xoxo

5 komentarzy:

  1. Stawiam na Jane, a co do historyjki, podobała mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna historyjka!
    Dziękuję za piosenkę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie na za co! 😘😘

      Usuń
    2. Dzięki! Nie na za co! 😘😘

      Usuń