Moja lista życzeń

środa, 5 sierpnia 2015

Marzenie Cleo de Nile

Hejo!

Już jestem w domu, na szczęście: Home! Sweet Home! No! My Sweet, Sweet Home! My Sweet Room and my Sweet Bed! Yes! My Sweet Home and Room and Sweet, Sweet Bed! I Love My Sweet Bed!

No dobra już dość tych rozczulań i wracamy do "CMH". Dziś sesja którą wykonałam u Caroline: link do bloga . Tak jak mówi tytuł to historia o marzeniach Cleo de Nile.

Cleo zasnęła i śnił jej się piękny sen, pomyślcie jaki był wrzask i płacz, gdy się przebudziła...

 Sądzę, że piosenka wam pomorze zagłębić się w ten sen.






















Nie wiem czy wiecie co znaczy znak zakrycia prawego oka, ale Cleo (podobnie jak Katty Perry) użyła go chba 2 razy podczas tej sesji. To tyle na dziś.

Dziękuję bardzo za komentarze i przypominam o głosowaniu na dziewczynę dla Deuca. W dalszym ciągu prowadzi Venus.

Narka Kochani!!! ;-) XDD xoxo XOXO

3 komentarze:

  1. Jakiego świetnego kota ma do towarzystwa :)
    Na szczęście domek ocalał i lalki też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście... ;-) Mi też bardzo podoba się ten kot. ;-)

      Usuń
    2. Na szczęście... ;-) Mi też bardzo podoba się ten kot. ;-)

      Usuń