Moja lista życzeń

niedziela, 30 sierpnia 2015

Mój pokoik

Witanko! Hejańko!

Dzisiejszy post będzie poświęcony nowemu pokoikowi Mellody. Zwlekałam bardzo długo ze3 zdjęciami, ale wreszcie kilka godzin temu je wykonałam.

Oto efekty.

 Mel: Oto mój nowy pokoik!
 Mel: Zapalę świeczkę, aby było trochę więcej światła.

 Mel: No! To przejdźmy do oglądania... ^ ^
 Mel:To moje 2 zwierzaczki: aligatorka Penny i latający wiewiórek Alwin.
 To moje przecudowne piórko! Przy którego wykonaniu pomogła mi Caroline.

 Mel: Wygodna kanapusia + laptpo + popcorn + soczunio = RELAKSUNIO!!!
 Mel: A teraz to co najbardziej kocham- MOJE ŁÓŻKO!!!
 Mel: Z mojego łóżka jest super widok na TV.

 Mel: Mam tu sfoje ukochane plakaty!
 Mel: I oczywiście Panią Dorotkę!
 Mel: Ten dywanik zrobiła dla mnie Ada.

 To są zdjęcia podpięcia włosów Mellody.

 A oto i plecaczek w którego wykonaniu także pomogła mi Caroline. Niestety jak to ja nakombinowałam i Mel może go założyć tylko na jedno ramie... ;-(

 Mel: Co tam jest?
 Ja: Nic! ;-)
Mel: No po prostu super śmieszne, koń by się uśmiał...
 Na koniec dziękuję za 4962 wyświetleń! Jesteście wielcy!

Na koniec mam też wam do przekazania smutną wiadomość: z powodu, że nikt nie skomentował wcześniejszego posta odwołuję konkurs. ;-( Zrobiło mi się na prawdę przykro, że właśnie w czasie, kiedy mój blog skończył rok nikt nie dał ani jednego komentarza. Zawiodłam się na wszystkich moich czytelnikach.
Daliście mi po prostu super prezent z tej okazji. ;-(

To tyle na dziś.

Cześć! Narka! PaParka!

4 komentarze:

  1. Hi, I just discovered your blog :-). Great photos, I love the one with the candle! Greetings from Belgium!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! Wery, wery much! 😊😊😆

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń