Moja lista życzeń

wtorek, 18 sierpnia 2015

Piżamòwka

Hejkuś! 😘😘😜😝🙋😸😺

To już przedostatni post odnośnie "CMH". Już w piątek wieczorem miałam zdjęcia, ale właśnie wtedy nocowała u mnie Caroline. Pomogła mi zrobić plecak, który nie długo zobaczycie na blogu.

Na szczęście udało jej się przetransportować do mnie Gooliope. Dała mi pozwolenie na 3 zdjęcia. Więc oto one.

 Ale ona wielka!!! 😱😱😱
 Gooliope: This is my sweet loks! 😄😊
 Poròwnanko😁😁😁
 A dziś piekłam muffiny z żurawina.
Mm... 😊😊😊

Narka! ☺😊😁😃😄😆😉😳😍😜😝😋😘😚🙋🙌🙆

P.S. Post miałam dodać w sobotę, przepraszam za opuźnienie. 😞

4 komentarze:

  1. Kto jak kto, ale Gooliope jest wielka. Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz rację, kast GIGANTYCZNA!!! Większa niż ma zdjęciach.

      Usuń
  2. Nareszcie moja ulubienica MELLODY!!!!!! *******.***************************

    OdpowiedzUsuń