Moja lista życzeń

sobota, 1 sierpnia 2015

Przedostatni dzień w Warszawie

Witom! Elko! ;-)

Przepraszam, że wczoraj nie dodałam posta, ale zbyt późno wróciliśmy do bloku, a poza tym na TVN był "Harry Potter i Czara Ognia". Ktoś oglądał? ;-)

Byłam na Starówce i w Multimedialnym Parku Fontann i zrobiłam kilka fotek. Z dzisiaj nie mam żadnych, bo byłam na basenie i na zakupach. Ale udało mi się przed chwilą zrobić zdjęcia Clawdeen na dworze mroku.  ;-)

Więc zacznę od wczorajszych zdjęć.











 Dawny dom Marii Skłodowskiej Cyrie





 Restauracja Magdy Gesler
 To kamień na którym jak mówią legendy Bazyliszek ostrzył sobie pazury i dziób













A teraz dzisiejsze fotki Clawdeen


 Clawdeen: Ej! Co ty robisz! Śledzisz mnie?!
 Ja: Sorka... A mogę ci zrobić kilka fotek?
 Clawdeen: Fotki! Moje! Ja zawsze chętnie!
 Clawdeen: Szkoda, że już wracamy. Bardzo mi się tu podobało...
 Clawdeen: Te widoki...
* Poza modelki *





 Clawdeen: Jest już bardzo ziiimno... Może wrócimy do środka?
Ja: No dobrze. Ja już mam gęsią skórkę...
To tak się skończyły nasze zdjęcia. Już jutro wracamy do domu, ale jeszcze odwiedzimy 2 miejsca. Ale to niespodzianka. Jest już bardzo późno więc już kończę.

Narka Kochani! ;-*

4 komentarze:

  1. Ależ masz fajnie ^^ Uwielbiam Wawę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tam bardzo podobało i dlatego tam chcę studiować. Ale jednak przeraża mnie z lekka te tłum i pośpiech...

      Usuń
  2. Zdjęcia Warszawy bardzo mi się podobają. Wieczorne zdjęcia lalkowe bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Też bardzo mi się podobały te zdjęcia ;-) XDD

      Usuń