Moja lista życzeń

niedziela, 20 września 2015

I ponownie moja Charley

Hejka!

Dzisiaj sesyjka mojej Charley. Nie chce wam jej dać zbyt dużo żeby wam się nie znudziła, ale nie mogłam się oprzeć. Za każdym razem, gdy robię jej zdjęcia zakochuję się w niej na nowo... ;-**

A teraz jeszcze ścieżka dźwiękowa przy której robiłam zdjęcia, chociaż nie wiele ma ona wspólnego z tematyką zdjęć.
I już zdjęcia! ;-)











 Charley: Tu nikogo nie ma... Hi, Hi, Hi...
 Charley: Serduszko dla was! ;-**



Ona jest na prawdę słodziutka i kochana. Dodaje mojemu blogowi takiego ciepła...

Kiedyś nie przepadałam za Dalami. Nie lubiłam ich kanciastej "główki" i ciągle "nadąsanych" usteczek. Sądziłam, że są jak nadąsane i wiecznie oburzone dzieciaki. Jednak, gdy ją ujrzałam, wzięłam w ręce, machnęłam kilka pierwszych fotek... Zrozumiałam, że ją kocham!

W następnym poście... A co wam będę zdradzać! Przekonacie się sami, już za tydzień! ;-)

Dobranoc Kochani!!! xoxoxo ;-**

6 komentarzy:

  1. Cześć!
    Po pierwsze- przepraszam za Anonima, a po 2- twoje zdiecia poprawily sie po ostatnim czasie, jednak jak masz w domu jakis aparat ( Dzialajacy oczywiscie ) sproboj poczytac o nim troche w internecie.. jak wyostrzyc i wgl.
    Przepraszam jak uznalas to za hejt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie jej krotki wig, wyglada slodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wdzięczna modelka zdjęcia bardzo fajne. Dale potrafią rozkochać w sobie nie jedną osóbkę. Już tak to z nimi jest. Trzeba je tylko choć raz potrzymać i zobaczyć na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to zauważyłam, to dziwne i niesamowite! 😘😘😊😊😆😆😉😉

      Usuń
    2. Już to zauważyłam, to dziwne i niesamowite! 😘😘😊😊😆😆😉😉

      Usuń