Moja lista życzeń

poniedziałek, 14 września 2015

Kołtunek+ odpowiedź na hejty i inne takie

Witanko, witanko!

Post pisany na szybko, bo jutro sprawdzian z HISTORII!!!

 Mel: No to już posprzątałam...
 Mel: Ciekawe co tam u Charley...
 Charley: Hej Mellody!
 Mel: OMG!!! Co ty masz na głowie!
 Charley: Yy... Wiga... Sama się czesałam.
Mel: Nie obraź się, ale widać...
 Mel: Chodź, poprawię to.

Po czasie...
Charley: Wyglądam pięknie!
 Charley: Dziękuję Mellody!
Mel: Możesz mi mówić Mel... Co ty właściwie robisz?
Charley: Przestać?
Mel: Nie... To całkiem miłe...
Mellody będzie miała z Charley urwanie głowy... ;-)

A teraz coś co zobaczycie tylko w tym poście. Długo się zastanawiałam czy dać te zdjęcia, ale chcę żebyście w komentarzach wyrazili swoją opinię na ich temat.



Nie do końca rozumiem co te "odważne" anonimy miały na myśli, więc może wy mi pomożecie? Tylko proszę baz żartów, to dla mnie ważne.

A na koniec na ostudzenie emocji: zdjęcia Charley i jedno Mellody.

Zanim jeszcze zdjęcia, to muszę przeprosić za to, że post się spóźnił. Mam teraz urwanie głowy! Oprócz lekcji to w piątek leciał "Hobbit"; w sobotę urodziny brata w Lublinie; w niedzielę dożynki wojewódzkie, a co za tym idzie 2 koncerty ("Piękni i Młodzi" oraz "Wilki"). Więc bardzo was za to przepraszam.







Nareczka Kochani!!! ;-**

9 komentarzy:

  1. Włącz modernizację komentarzy to raz. Dwa nie robisz nic złego. Pokazujesz lalkę swoim sposobem tak jak ty to widzisz. Blog jest twoim wspomnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Dziękuję, też tak sądzę.
      2. Skorzystam z twojej rady. 😆😉

      Usuń
  2. Nie wiem jak zinterpretować te komentarze. Jednak mam wrażenie, że są one przepełnione dziwną zazdrością. Może Mr Anonim nie miał nawet możliwości dostać lalki MH, więc się smuci i rzuca? To samo z Pullip. Nie dam Ci porady typu ' nie przejmuj się,' bo po co? Mi też by było przykro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co ci napisać, ale się z tobą zgadzam. 😊

      Usuń
  3. ale odważne te anonimy, nie?
    ważne, że nie jesteś sama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to na prawdę miłe.😘

      Usuń
    2. Wiem, to na prawdę miłe.😘

      Usuń
  4. I don't understand the language, sorry! I hope it isn't something bad? Anyway, cute pictures of you dolls, and good luck with the test tomorrow :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, but unfortunately what he writes in those comments is an ugly word. But do not worry. It's not your fault.

      Usuń