Moja lista życzeń

poniedziałek, 7 września 2015

NIESPODZIANKA!

Niespodziankowe Hejka Moi Mili!!!

Mam wspaniałą informację. W tajemnicy przed wami zakupiłam nową lalkę! Tym razem to Dal! Ale więcej dowiecie się z filmiku z rozpakowywania.


 Oto i moja przecudna Charley i jej Osiołek!
 A to jej przecudny pokoik:








 Charley: Uf! NARESZCIE! Chwila odpoczynku!
 Charley: Całkiem tu wygodnie...
 Charley: I przytulnie.
 Mel: Cześć! Jestem Mellody! A ty pewnie Charley.
 Mel: Widzę, że się już tu wygodnie rozgościłaś...
 Charley: Tak! Ada urządziła mi na prawdę cudowny pokoik!
Ja: I jeszcze go nie skończyłam...
 Mel: No to... Ile masz lat?
Charley: 13, a ty?
Mel: 19. To twój pluszak?
 Charley: Nazywa się Pan Osiołek!
Mel: No dobrze! Spokojnie, też mam swojego pluszaczka. Nazywa się Dorotka.
 Charley: Wiesz... Jestem już trochę zmęczona podrożą... I chciałabym się już położyć.
Mel: No dobrze, w razie problemów jestem piętro wyżej. Dobranoc.
Charley: Dobranoc!
 Charley: Aa...
 A jak na nastolatkę przystało, musiała zrobić straszny bałagan.
Ja:  Dobranoc!
Charley: Tylko zgaś jeszcze światło!






Post pisany na szybko, bo czas mnie goni i muszę gnać do łóżka.

Głosujcie w komentarzach jaki to model Dal. W głosowaniu nie biorą udziału: Caroline i Cherry.

Dobranoc Kochani! ;-**

20 komentarzy:

  1. dbaj o Charlie b jest cudowna :) zapraszam do mnie :) http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uznaj tego komentarza jako hejt. Jest to tylko konstruktywna krytyka, bo każdy jej potrzebuje, c'nie? :)
    Po pierwsze- zdjęcia robione telefonem ujdą jeśli nie masz normalnego aparatu, ale wiesz, badziewne filtry w retrice jeszcze pogarszają te zdjęcia, są dziwnie ciemne. Jeśli nie masz jak doświetlić robiąc zdjęcia i wychodzą ci ciemne to polecam ci je rozjaśnić na picmonkey.com, bardzo dobry edytor to jest.
    Po drugie– nie pal świeczki przy lalkach, bo wiesz chyba jak to się skończy, będzie płacz.
    Po trzecie– ten pokoik lepiej by wyglądał jakby nie było tej czapeczki i kilku innych nie potrzebnych rzeczy, ale tak ogólnie jest ok. To fajnie, ze twoje jakies miejsce mają, a nie jak moje lalki które siedzą jak popadnie XD.
    I po czwarte– unikaj pozowania lalki jak na 11 lub 12 zdjęciu, bo to źle i nienaturalnie wygląda.
    To tyle z mojej strony, gratuluję ci uroczej dalki, Drta to jeden z ładniejszych modeli dali (ale dla mnie jest nadal za słodka XD).
    Mój blog-http://ao-hikari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze zapomniałam- ta czcionka jest zbytnio nie czytelna, polecam ci ją zmienić.

      Usuń
    2. I przy okazji- zapomniałam napisać ważnej rzeczy. Zamiast kupować nowej lalki mogłaś zadbać o Melody, bo wiesz lepiej wymienić wiga albo ciałko na obitsu. Wiesz, ciałka stockowe szybko się sypią, moja Ao miała już dwa miesiące po kupnie obitsu i wiga, posypały się szybko. I wiesz mogłabyś jej kupić jakieś porządne ubranka od Magu, ma dość tanio. Albo mogłabyś kupić normalny aparat i zdjęcia byłyby lepsze.

      Usuń
    3. Po pierwsze- za hejty nie uznam stosownej krytyki (chociaż jej nienawidzę), bo hejty to np. niepodoba mi się, bo tak + kilka przykrych i obraźliwych słów
      Po drugie- nie mam zbyt durzych funduszy i umiejętności, aby kupować drogie żeczy dla lalek, czy zmieniać im ciałko, itp.
      Po trzecie- podobają mi się te "badziewne" filtry i same w sobie zdjęcia też
      Po czwarte- podoba mi się pokoik Charley, ale jak już mówiłam jeszcze go nie skończyłam
      Po piąte- umiem się posługiwać z ogniem i ze świeczkami, więc nie będzie żadnego płaczu, a jak coś pójdzie nie tak to wtedy przyznam ci rację

      Zajrzałam do cb.

      Usuń
  3. Będę szczery. Zrobiłaś lalce krzywde kupując ją. Od profesjonalnego aparatu u Cherry, do telefonu. Dodatkowo dodajesz filtry które są zbendne! Zdjęcia wyglądają na prawde BRZYDKO!! Są ciemne i nie estetyczne. To pogarsza ich jakość. Czcionka na blogu jest koszmarna, nie idzie się doczytać. Widziałem twój komentarz u cherry "lalka ma nie doskonałość bo spadają włosy". Prosze, następnym razem poczytaj troche o lalce ktorą kupujesz! Co do włosów- jak już ci ktoś napisał- to nie niedoskonałość, każda lalka tak ma jej nie podkleisz, KAŻDA! Twoja pullipka ma stockowy wig, fabrycznie podklejony i dlatego nie spada. Lalka ktorą kupiłaś jest śliczna. Sam od jakiegoś czasu śledzę blog Cherry i proszę cie, naucz się nią obsługiwać, ustawiać ładnie, doczytaj o dalach,a nie wyskakujesz z pretensjami, popraw ten żenujący pokoj albo ją sprzedaj.
    Dzieki za uwage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + rzeczy o których wspomniała koleżanka wyżej.
      Mądre słowa.

      Usuń
    2. Nie będę się i sugerować waszymi słowami. To mój blog, moja laka i to ja decyduję jak będę się tym zajmować.
      Czcionka mi się podoba; pokój lalki mi się podoba; zdjęcia mi się podobają.
      To ma się podobać przede wszystkim mi. Jeśli wam nie to zamiast pisać komentarze (którymi i tak się nie będę sugerować) nie czytajcie mnie.
      Jak jesteś poza tym taki odważny i masz konto na blogerze, to czego piszesz z jako anonim?

      Usuń
    3. Co do zdjęć były robione dość późno!
      Nie można czepiać się kogoś, że akurat dostał lalę po południu :o

      Usuń
  4. Jejku, anonimy, to tylko lalka! Traktujecie ją jak żywą osobę. Gdyby Addulka chciała to mogłaby ją nawet utopić w toalecie albo wyrzucić przez okno, a to i tak nie jest powód by mówić, że zrobiła lalce krzywdę. Dajcie dziewczynie żyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jesteś kochana! Na prawdę! ;-*

      Usuń
  5. O! Dal Drta! Od Cherry! Jejku, wspaniała modelka, lalka! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą piękność . Gratuluję wyboru. A to ,że robisz zdjęcia telefonem czy słabym aparatem czy najlepszej klasy sprzętem myślę ,że w niczym nie przeszkadza w robieniu tego co się lubi. Komuś komu się to nie podoba po prostu nie będzie obserwował i tyle. Anonimy trochę szkoda ,że krytyka nie ujawnia swojej tożsamości .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jesteście obie kochane! ;-*
      Co do anonimów zgadzam się!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń