Moja lista życzeń

wtorek, 1 września 2015

S Z K O Ł A + wyniki głosowania na dziewczynę

Witam was wszystkich gorąco! ;-**

Nie będę was zbyt długo zanudzać, po prostu w skrócie napiszę co się z mieni w blogu na rok szkolny.
1. Posty będą rzadziej dodawane (co tydzień lub co 2 tygodnie).
2. Powitania nie będą raczej tak szalone.
3. Nie spodziewajcie się ode mnie tak dużej aktywności jak na wakacje, bo wtedy chociaż łapałam często lenia posty i tak były w miarę częste i systematyczne i zawsze odpowiadałam na wasze komentarze.

No to tyle co do "Ogłoszeń Parafialnych" .

Wyniki:
Nową dziewczyną Deuca została...

 Deuce: Dziewczęta! Podjąłem już decyzję.
 Deuce: Venus!
 Venus: I co Deuc? Myślisz, że teraz rzucę ci się jak szalona w ramiona?
Deuce: Nie, mam tylko nadzieję, że przyjmiesz tę różę.
 Venus: Przepraszam Deuce, oczywiście, że przyjmę. ;-)
 Draculaura: Przytulas na dobry początek. ;-**

Serdecznie dziękuję: Angela Heather , olla123 , Pola Doll , Zoess Lenova Avi , donka.chan oraz mojemu wiernemu czytelnikowi, który pragnie pozostać anonimowy. ;-) Przykro mi, że nie mogłam wziąść Mellody pod uwagę.

Oficjalne wyniki:
Venus: 3
Draculaura: 2
Clawdeen: 0
Spectra: 0

No i to by było na tyle moi drodzy.

Pa, pa Kochani! do zo za tydzień lub 2, a może już w weekend...

P.S.Post był chwilowo niedostępny, przepraszam za utrudnienia.

4 komentarze:

  1. Cudowna z nich para! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też tak sądzę! ;-) XDD ;-**

      Usuń
  2. Hahaha, lucky Deuce! I just bought Deuce two days ago, a Ghouls alive one :-). Good luck in school!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deuce This truth cool doll. I highly recommend. You also succeed in school!

      Usuń