Moja lista życzeń

niedziela, 18 października 2015

Jestem Księżniczką

Hejka Kochani!!!

Mam nadzieję, że niedziela dobrze wam mija. Mnie ostatnio choróbsko złapało. A i tak nie mogę sobie odpuścić szkoły, bo codziennie jest jakaś kartkówka lub sprawdzian. A nadgonienie tego toby był koszmar.

Ale nie zanudzam już tylko przechodzę do posta. W tym nie pojawi się Charley, która zgarnęła ostatnio masę fanów więc od razu ostrzegam. Ale i tak zostańcie podziwiać Mellody.

Jestem Księżniczką,
A przynajmniej tak mnie nazywałeś,
mówiłeś, że jestem piękna, że kochasz mnie.
Że mam porcelanową cerę,
Oczy jak gwiazdy i usta jak krwią malowane,
dla ciebie chciałam żyć,
a teraz Cię nie ma.
Moje ręce stały się odrętwiałe,
Czuje jakby chodziły po nich żarliwe czerwone mrówki i wyżerały mi je do kości.
Gdy patrzę na ten płomień przypominasz mi się ty, nasza miłość.
Była gorąca jak pożar, rozpaliliśmy palący żar.
Teraz płaczę, lecz nikt tego nie widzi,
Ty nigdy też tego nie widziałeś!
Ogień jedyny pozostał mi wierny i suszy je swym płomieniem.
Leżę i myślę: Dlaczego?
Dlaczego mnie zostawiłeś?
Nic nie powiedziałeś,
Tak po prostu odeszłeś…
Jak tchórz.
Każda minuta bez Ciebie ciągnie się jak godzina,
A każdy dzień jak rok.
Nie mogę jeść, ani spać,
Bo myślę o tobie…
Nareszcie!
Nadszedł ogień!
Koniec moich wszystkich trosk!
Najwierniejszy przyjaciel mnie uwolnił!
Umieram!

Napiszcie mi w komentarzach, czy podobał wam się wiersz. To mój nie pierwszy, ale nie wiem, czy warto je wstawiać. Więc piszcie, piszcie, chcę znać waszą opinię.

Na koniec jeszcze powiem wam o niesamowitej aplikacji, którą ostatnio zainstalowałam na moim smarth- phonie (nie jestem pewna, czy poprawnie to napisałam ;-).
Nazywa się ona Wattpad. Pisze się tam samemu książki, publikuje je dla innych i czyta cudze. Ja piszę tam 2 książki. Jedna z nich nazywa się daj się ponieść i zapraszam was do lektury. Czytam także książkę mojej koleżanki "Bad Prince" i bardzo mi się podoba.
Pocelam!

To tyle na dziś! Do zobaczenia za tydzień i Pa, Pa! xoxo ;-*

8 komentarzy:

  1. Wiersz był w porządku, choć to nie moje klimaty ;P
    Ale mi się podobał. Sesja również *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ jestem wierną obserwatorką, więc i tym razem się wypowiem. Hymm ciężko troszkę. Tak jak wyżej zupełnie nie czuje takiego klimatu, a do tego od młodziutkiej osoby. Więc jeśli chodzi o wiersz to się nie wypowiem bo noe czuję tego. Za to sesja, ładnie i tematycznie starałaś się to powiązać w całość. Fajnie, że próbujesz różnych rzeczy. Brawo.To prawda twoja mała nafochana panna już ma swój fanklub :) co zupełnie nie przeszkadza w podziwianiu Mellody jest równie piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja kocham moje wszystkie lalki! A skoro mała ma swój fanklub, to jak można do niego wstąpić? ;-)XDD

      Usuń
  3. Chociaż także tego nie poczułam to podziwiam że próbujesz w literaturze. ;) Ciekawe zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję pisać wiersze, bo jestem dobra z polskiego w szkole. Rozumiem, nie każdy czuje takie klimaty. Jak następnym razem będę coś tworzyć to dam coś weselszego.
      Dzięki! ;-*

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Co do wiersza- nie znam się więc nie mogę się wypowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i dziękuję za pochwałę zdjęć.

      Usuń