Moja lista życzeń

wtorek, 13 października 2015

Na dwór czas, puki słońce pali nas!

Hejka!

Kiedy robiłam te zdjęcia było jeszcze w miare ciepło, bo na dwór wyszłam w samej bluzie. A teraz jest tak zimno, że chodzę do szkoły w kurtce zimowej.

Ale co ja tam będę was zanudzać! Każdy przecierz wie też dlaczego nie dodałam posta w weekend: Nie wyrobiłam się. Po prostu teraz mamy tych sprawdzianów całą masę! I kartkówki i poprawy... Nie wyrabiam, więc jak nie będę uzasadniała spóźnień to wiedzcie, że to właśnie dlatego.

Miałam niezanudzać, a wyszło tego sporo...

No to zanim sę rozwinę przechodzę do zdjęć.

 Charley: Podróżnik Charley przedziera się przez gąszcz mokrych, zimnych i dziwnych roślin. Jest już prawie u celu...
 Charley: Idealna pora na odpoczynek... Uf!



 Charley: Ada... Mogę się już pobawić?
 Ja: No pewnie! Teraz zrobię zdjęcia Mellody, a ty tylko uważaj na Florka!
Charley: Będę! Dzięki, dzięki, dzięki!!!



 Mel: O huśtawka!
 Ja: Tak! Mój tata zrobił ją...
 Mel: Tak... Relaks... Coś mówiłaś?
 Ja: Nie nic... Zobaczymy kto teraz będzie cię słuchał jak będziesz parodiować piosenki Seleny Gomez!
 Mel: Oj przepraszam... Pohuśtasz mnie?
 Ja: No niech ci będzie...


 Mel: Charley!
 Charley: Co?!
 Mel: Zejdź! Idziemy już do domu!
Charley: Oo... Szkoda... A wrócimy to jeszcze?
 Ja: Innym razem, ale wrócimy. No chodź!

To tyle na dziś.

Przepraszam jeszcze raz za opóźnienie. Chociaż po liczbie komentarzy widzę, że zbyt dużo osób nie czekało...

Pozdrówki! xoxo;-**

8 komentarzy:

  1. Charley jest przeurocza. Moje lalki mają taką samą sukienkę jak mel! :D

    lalkowy-balagan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sukienka Mel jest od lalki Pocahontas. Też sądzę, że Charley wygląda przeuroczo, ale dzięki za twoją opinię!
      Czy to nowy blog?

      Usuń
  2. Charles jest śliczna. Jestem fanką dali co tu gadać. Bardzo fajna sesja. Teraz to ,aż nie miło wychodzić taka pogoda. Aż strach pomyśleć jak już śnieg będzie i będą ręce marzły od aparatu :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cieplutkie pozdrowienia, ciepełko się teraz przyda... ;-* XDD

      Usuń
  3. 'Póki' to przez 'o' z kreską ('o', nie 'u').

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam wszystkich za błędy, ale skoro uważnie czytałaś to pewnie wiesz, że pisałam na szybko, a palce mi się po klawiaturze ślizgają.

      Usuń