Moja lista życzeń

niedziela, 4 października 2015

Pójdę boso

Witam Serdeczniuśno!!! ;-**

Na szczęście już wyzdrowiałam i jutro jadę na zawody.

Dziś i wczoraj była bardzo ładna pogoda i aż szkoda było siedzieć w domu.

Wiem, że czas szkolny jest szczególnie trudny dla uczniów i nauczycieli. Moja mama jest nauczycielką w gimnazjum i wiem jakie to wszystko jest i dla niej trudne. A ten post jest dedykowany wszystkim: uczniom, nauczycielom i ludziom ciężko pracujący, którzy śnią o wakacjach i długich weekendach.

 Mellody: Zaraz się spóźnię na autobus, a później na wykład...
 Ja: Mellody! Zczekaj! Nie nakarmiłaś Ząbki i zapomniałaś...
 (Na wykładzie...)
 Profesor: Czy żartujesz sobie ze mnie panno Watson?
Mellody: Nie śmiałabym!
Profesor: To dlaczego nie założyłaś dzisiaj obuwia? Możesz mi to wytłumaczyć panienko?

 Mellody: Co?!
 Mellody: O nie!
Profesor: Proszę nie krzyczeć na zajęciach! Pójź w tej chwili do pań sprzątających i poproś je o zapasowe buty.
 Mellody: Ale te budy... Nie są do pary!
 Mellody: I w dodatku to nie mój rozmiar.
Pani sprzątaczka: Nie marudź tylko wracaj na zajęcia!
 (Cała klasa w śmiech na widok nowego "orginalnego" obuwia Mellody.)
Mellody: O nie...
Profesor: Proszę wracać do ławki!

Na koniec przygotowałam dla was kilka zdjęć Mellody ze szkoły. Mam nadzieję, że wam się spodobają.



Kolażyk

No i to tyle jak na dziś. Dobranoc Kochani! ;-*

P.S. Odwiedźcie mnie na FaceBook'u: Adullka DullkaDolls. Przypominam również o SnapChacie: frozensummer58 .

7 komentarzy:

  1. Ale gapa ;) . No ale dała radę. No to jak w szkole na bosaka biegała to ją już nic nie złamie ;). Fajne foto story :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo mnie rozśmieszył ten pomysł gdy na niego wpadłam i przeszłam od razu do działania.

      Usuń
  2. fajne zdjęcia śliczna pullip :) zapraszam do mnie na sesję Grell http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję twojego bloga. Bardzo mi się podobał ostatni post.

      Usuń
  3. 10, 11, 13, najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co? Nie rozumiem. Jakie 10, 11 i 13? Jeśli chodzi o zdjęcia w poście to dziękuję serdecznie.

      Usuń
  4. Super komiks!
    Nigdy się tak na historyjce lalkowej nie uśmiałam :D

    Zmienił się adres bloga, jak byś chciała zajrzeć :D
    http://lalkowy-balagan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń