Moja lista życzeń

niedziela, 25 października 2015

Trochę Spectry

Witajcie na blogu po którego czytaniu lansuje się mózg...

Może myśleliście sobie, że już o was zapomniałam, a tu... Hyc! Z komentarzy pod ostatnim postem wywnioskowałam, że wszyscy mi napisali, że się nie znają. Postanowiłam więc, że po prostu kiedyś jeszcze może spróbuję.

A zanim jeszcze przejdę do posta to:
Biorę udział!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To teraz mogę przejść do posta.

Ostatnio mało pokazuję moje MH. A zawsze najmniej słynna była Spectra. Więc ten post jest poświęcony w 5/6 jej.








Zdjęcia może niezbyt profesjonalne, bo wykonane na parapecie, ale chyba nie są najgorsze.

To tyle na dziś! Miłej resztki niedzieli! xoxoxo

3 komentarze:

  1. Spectra to jedna z monsterek, która jest na liście "chcę" :D
    Zawsze mi się ten model podobał a jakoś nigdy go nie kupiłam, czas to zmienić! :D Zdjęcia bardzo pomysłowe i fajne :)
    ~
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, u cb już jestem obserwatorką i czytam.
      Spectra jest niesamowita, tylko, że jakoś ostatnio o niej zapomniałam...

      Usuń
    2. Dzięki, u cb już jestem obserwatorką i czytam.
      Spectra jest niesamowita, tylko, że jakoś ostatnio o niej zapomniałam...

      Usuń