Moja lista życzeń

wtorek, 17 listopada 2015

A kiedy stanę znów w swym pokoju...

Hejka!

Tak, wiem... Bardzo ambitny tytuł. I tak, wiem... Długo mnie nie było, ale to przez szkołę i brak czasu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Mam już od ostatniej soboty 14 laaaaaat!!!!

A teraz przechodzę do posta, bo czas mnie gna, gna, gna!

Niedawno trochę mi się nudziło po lekcjach i jeszcze nie szłam ich odrabiać i... Podeszłam do Charley i ustawiłam ją w fajnej pozie. Spodobało mi się i zrobiłam kilka zdjęć, a potem zrobiłam to samo z Mellody i...
Oto efekty!








Przepraszam bardzo, ale nie wiem gdzie zapodziały się moje zdjęcia Charley samej... Jeśli je znajdę to obiecuję, że dodam je do tego posta. Przepraszam za utrudnienia.

Dziękuję wam kochani za uwagę i pamiętajcie o motywujących komentarzach. One także motywują mnie do działania i pisania.
Pamiętajcie także o rubryce pod komentarzami "Reakcje".

Miłej nocy! xoxo

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy post xd I to o dziwo w środku tygodnia!
    <3 Robisz postępy!

    OdpowiedzUsuń