Moja lista życzeń

sobota, 28 listopada 2015

Kilka małych przeróbek. Czyli? Przemyślenia...

Hej!
Odkąd skończyłam 14 lat czuję, że coś się zmieniło...

Jeśli nie interesuje cię część "Przemyśleń" pomiń ją, gdyż nie ma ona żadnego związku z postem.

Niby jestem ciągle szczęśliwa i uśmiechnięta... W szkole. Tak na prawdę nie do końca. W domu zdarza mi się płakać bez powodu. Czasami mam napady płaczu w nocy, bez powodu. Płaczę, bo... Nie wiem. Może tak uchodzą moje emocje...
Nie mogę pogodzić wszystkich części mojego życia i prac, których się podjęła.
Na początku jest szkoła. Rozdziela się ją na kilka podstawowych części:
-lekcje
-gazetka szkolna (od ponad 3 miesięcy nic nie wysłałam do zamieszczenia i opublikowania)
-kółka
-nauka (sprawdzian za sprawdzianem, a do tego poprawy i kartkówki)
Później jest blog i lalki. Ostatnią sesję robiłam ponad miesiąc temu. Jest typowo jesienna i zobaczycie ją jak znajdę kabel i prześlę zdjęcia z aparatu na laptopa. Aktualne posty to już dawne (awaryjne) sesje, za co bardzo was przepraszam. Wiem, że zrobiłam wam już drugą taką akcję, że post "cotygodniowy" został dodany po ponad 2 tygodniach. Nie wyrabiam... Teraz posty będą się pojawiać co 2 tygodnie. Bardzo was za to przepraszam...
I zostało jeszcze jedno. Moje życie prywatne.
Prywatnie oglądam seriale na YT.
Prywatnie gram w Simsy.
Prywatnie śledzę postępowanie wytwórni Marvel.
Prywatnie śpię.
Prywatnie chodzę do kina.
Prywatnie żyję!
TAK! MAM TEŻ SWOJE ŻYCIE PRYWATNE.
Jeśli chcecie, możecie dołączyć do moich portali społecznościowych (jeśli was to ciekawi). Zapraszam do dodawania mnie do znajowych na SnapChacie ( frozensummer58 ), na Facebooku ( Adullka ) i na Wattpadzie (Wattpad), gdzie nazywam się MarvelRomansBook. zachęcam do czytania mojej książki "Szczęście jakie znam" i ściągnięcia tej apki, bo jest super.

To wszystko, a teraz przechodzę do posta.











Jeśli chcecie, aby zrzuty ekranu z mojej rozgrywki w TheSims4 pojawiły się na blogu i miały swoją własną rubrykę to dajcie mi znać w komentarzu.

Pa, Pa! xoxoxo

2 komentarze:

  1. Nocne płacze... skąd ja to znam. Dokładnie to przechodziłam rok temu. Tak to jest z dojrzewaniem... *gadam jak psycholog* Nie mam pojęcia jak Ci doradzić w tej kwestii, ale to normalne. Zdjęcia OK, podobają mi się ^^
    Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JA CHCE SIMSY BO CIE KOCHAM NAGRYWAJ JE NA YT PLIIIIIS

    OdpowiedzUsuń