Moja lista życzeń

piątek, 8 kwietnia 2016

Wybaczcie... Adullka mówi: Pa, Pa...

Moi Drodzy Czytelnicy!
     Oficjalnie zamykam bloga. Moja miłość do lalek osłabła. Nie mam weny na tworzenie sesji, postów i tak wielkiej miłości i cierpliwości do lalek. Myślę o sprzedaży ich, ale nie wiem, czy się jeszcze nie wstrzymam. Ten blog na pewno nie będzie już pisany, ale może kiedyś powstanie inny, a wy odnajdziecie mnie pod inną nazwą, innym blogiem, innym tematem, inną mnie.
Postanowiłam to zrobić z wiadomych przyczyn. Trudno mi też połączyć szkołę z tym wszystkim, ale jednak to, że miłość "wyparowała" jest największą przyczyną Końca.
Przepraszam tych, którym zależało na moim blogu, ale po prostu wolę być sobą. Wciąż siebie szukam i na zawsze pozostawiłam tu część siebie. Odkrywając siebie zauważyłam, że to nie jestem ja, a chyba nikt by nie chciał, abym pisała jako ktoś inny.
Zostawiam wam tu jeszcze tylko link do bloga mojej przyjaciółki .
Jest świetny, ale już nie dla mnie. Nie dla nowej mnie, której wciąż szukam.
Zapraszam was jeszcze tylko na mój profil na serwisie z książkami- Wattpad. Mój nick to MarveLove58 . Sięgnijcie po moje książki i napiszcie do mnie w prywatnej wiadomości. Z chęcią popiszę z moimi prawdziwymi czytelnikami.

Żegnajcie!




Wasza Adullka

5 komentarzy:

  1. NIEEEEE, NIE ZOSTAWIAJ NAS!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro zamykasz bloga = to sprzedajesz lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jeśli chcesz którąś kupić to skontaktuj się ze mną na moim Gmailu. Adullka9@gmail.com

      Adullka

      Usuń